seriöst ?

Hellu på dig som är uppe  !!
Jag ska sova nu! men jag måste bara berätta om en sak som hände idag.

När jag kom hem från skolan så hittade jag en lapp som Lisa hade klottrat på. Bla stod det typ:
 
Man får ont i fötterna av att äta telefonkataloger! 

Jag ba :O ?!#?#%&!?  

Har alltid vetat att det är något fel på ungen men jag viste inte hur allvarligt det egentligen var !
hahahaha

sov gott.
hörs imorn<33

                                                                        älskar dig ändå .


Kommentarer
Postat av: Sanna

2008-10-09 @ 00:31:26
Postat av: Sanna

hahahahah, det var det roligaste! Först kalle i kyrkan och nu lisa, vad händer här näst?



Kolla in min blogg nu så får du se (fast jag är inte riktigt klar än) <3<3<3<3

2008-10-09 @ 00:32:44
URL: http://sannabergling.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ojojojoj, det var faktiskt jag som skrev just det på lappen :S

Ge inte Lisa skulden :P

2008-10-09 @ 18:34:33
URL: http://pixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0