hej igen

Jag ringde Sanna, hon kan i kväll så det blir bra! Vi ska träffas när jag kommit hem från Bellavista.
Nu på eftermiddan skulle hon på high school musical?!

Men nu ska jag fixa håret med min ''björn axen volumaster'' Jävligt bra till mitt tunna skandinaviska hår. Jag köppte den precis innan sommarn men har bara använt den en gång? Vet inte varför eftersom den är skitbra !
Jag fixar aldrig mitt hår, jag bara förstör bara det jag gjort när jag ''leker'' med håret 24/7 ) så jag brukar bara föna det. Men egentligen behäver jag inte det för mitt hår torkar så snabbt. Typ några minuter bara. Så jag borde sluta föna eftersom det sliter som fan på håret.


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0