jävla rädsla

Heej, nu har jag vart hemma ett tag. Träningen gick bra! vi ska tydligen ha någon cup tävling nu på söndag?
Det blir kul men jag har flickisplats i programet men jag kan inte göra den ;D
Men det ordnar sig säkert ;D
Eller jag kan göra den men jag vågar inte.... Det är ju läskit ! Slänga sig bakåt liksom!? (ingen kommer i håg en fegis)
haha

Waheeda frågade om jag ville med ut, men jag orkar inte !
HALÅÅ jag ska sitta vid datorn och chilla galeet! ;D ( gud vad jag hatar det utrycket )
haha
Imorgon kommer Jenny (min älskade kusin) ner till sthlm! jihoo.
Men jag hinner bara träffa henne någon timme för  hon ska på sverige portugal ;D

Men det blir kul :)
Hon ska få träffa lillen !


PS. i love you

Kommentarer
Postat av: sanna

Du kommer kara det, du är ju bäst! <3<3<3

2008-10-11 @ 01:28:00
URL: http://sannabergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0